Produkcja palet
-gwoździarki
Czytaj więcej
Zbrojarstwo
-wiązarki do zbrojenia;
-przecinarki;
-giętarki; -drut
Czytaj więcej
Remonty i wykończenia
-gwoździarki; -sztyfciarki;
-zszywacze;
Czytaj więcej
Budownictwo
-gwoździarki do stali, betonu; -ciężkie zszywacze;
Czytaj więcej
Dekarstwo
-gwoździarki; -zszywacze ręczne i pneumatyczne
Czytaj więcej
Zamykanie opakowań
-zszywacze mechaniczne i pneumatyczne do kartonów;
Czytaj więcej
Montaż płyt regipsowych
-wkrętarki do regipsów
Czytaj więcej
Produkcja mebli
-sztyfciarki;
-zszywacze;
Czytaj więcej
Tapicerstwo
-sztyfciarki;
-zszywacze;
Czytaj więcej

Proszę o wyjaśnienie jak przebiega powietrze w narzędziach pneumatycznych olejowych?

Dobrze jest znać przepływ powietrza w dwóch trybach pracy, bezczynnym (narzędzie nieuzbrojone) i aktywnym (uzbrojone). Znajomość przepływu powietrza jest najlepszym sposobem, aby z technika serwisowego zrobić eksperta. Przeczytaj ten dokument i powtórz kilka razy aby zapoznać się z cyklem pracy urządzenia. Miej przy sobie zestawienie części narzędzia, by zrozumieć jak poszczególne części regulują przepływ powietrza. Pozycja bezczynnaA - Skompresowane powietrze (oznaczone na czerwono) jest podłączone z tyłu narzędzia i przepływa do obudowy. B – Powietrze przepływa też przez cyngiel do obszaru na górze zaworu spustowego. To powietrze jest używane do przytrzymania zaworu w dole, aby zapobiec dostaniu się powietrza do rękawa. C – Uszczelka zaworu spustowego zabezpiecza górną część głównego cylindra. D – Skompresowane powietrze otacza główny cylinder, próbując dostać się do środka. E – Część prowadnica/tłok znajduje się w górnej pozycji. Jest gotowa do kolejnego suwu w dół. F – Wydech powietrza ma miejsce na skutek powrotu prowadnicy/tłoka. G – Pozostałe powietrze może swobodnie uciec z narzędzia. Pozycja aktywnaH – Skompresowane powietrze (oznaczone na czerwono) jest usuwane nad zaworem spustowym, kiedy cyngiel jest wciśnięty. I – Zawór spustowy zostaje wypchnięty do góry przez skompresowane powietrze otaczające główny rękaw. J – Skompresowane powietrze wpada do rękawa cylindra. To wypycha prowadnicę/tłok gwałtownie w dół, prowadząc łącznik w suwie pracy. K – Skompresowane powietrze wpada do komory, gdy prowadnica/tłok jest w najniższym położeniu. Komora zatrzymuje na chwilę powietrze pod ciśnieniem. L – Uwięzione skompresowane powietrze wypycha prowadnicę/tłok z powrotem do góry (reset) gdy cyngiel zostaje zwolniony.