Przebieg powietrza w narzędziach pneumatycznych olejowych

2018-01-02
Przebieg powietrza w narzędziach pneumatycznych olejowych

Pozycja bezczynna A - Skompresowane powietrze (oznaczone na czerwono) jest podłączone z tyłu narzędzia i przepływa do obudowy. B – Powietrze przepływa też przez cyngiel do obszaru na górze zaworu spustowego. To powietrze jest używane do przytrzymania zaworu w dole, aby zapobiec dostaniu się powietrza do rękawa. C – Uszczelka zaworu spustowego zabezpiecza górną część głównego cylindra. D – Skompresowane powietrze otacza główny cylinder, próbując dostać się do środka. E – Część prowadnica/tłok znajduje się w górnej pozycji. Jest gotowa do kolejnego suwu w dół. F – Wydech powietrza ma miejsce na skutek powrotu prowadnicy/tłoka. G – Pozostałe powietrze może swobodnie uciec z narzędzia.



Pozycja aktywna H – Skompresowane powietrze (oznaczone na czerwono) jest usuwane nad zaworem spustowym, kiedy cyngiel jest wciśnięty. I – Zawór spustowy zostaje wypchnięty do góry przez skompresowane powietrze otaczające główny rękaw. J – Skompresowane powietrze wpada do rękawa cylindra. To wypycha prowadnicę/tłok gwałtownie w dół, prowadząc łącznik w suwie pracy. K – Skompresowane powietrze wpada do komory, gdy prowadnica/tłok jest w najniższym położeniu. Komora zatrzymuje na chwilę powietrze pod ciśnieniem. L – Uwięzione skompresowane powietrze wypycha prowadnicę/tłok z powrotem do góry (reset) gdy cyngiel zostaje zwolniony.
Pokaż więcej wpisów z Styczeń 2018
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel