Jak zamówić towar do salonu?
1. Znajdź poszukiwany towar, sprawdź jego dostępność w wybranym salonie, następnie dodaj go do koszyka.
2. W procesie składania zamówienia wybierz sposób dostawy jako „Odbiór osobisty”, następnie wybierz odpowiedni salon.
3. Gdy towar będzie gotowy do odbioru, zostaniesz o tym poinformowany przez e-mail.
4. Zamówiony towar bedzie na Ciebie czekał w wybranym salonie przez 3 dni. Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz zamówionego sprzętu, wróci on z powrotem do naszego magazynu.
Wysyłając sprzęt do serwisu dołącz dokumenty
1. Karta gwarancyjna, jeśli narzędzie ma być naprawiane w ramach gwarancji
2. Kopia dokumentu zakupu: faktury VAT lub paragon
3. Dane kontaktowe: nazwisko, telefon, adres e-mail
4. Opis usterki
Do naprawy przyjmowane są tylko narzędzia wysłane na własny koszt.
Biuro obsługi klienta
Tel: 91 480 84 84
E-mail: sklep@ott.pl
tel komórkowy: 605 071 546
Telefon komórkowy: 605 073 291
Informacja dodatkowa: Infolinia czynna od pn. - pt. 8:00 - 16:00.
Pełna nazwa: Ottensten Polska narzędzia pneumatyczne
Adres: Przemysłowa 12, 73-110 Stargard (POLSKA)
Właściciel sklepu
Ottensten Polska Sp. z o.o.
Przemysłowa 12
, 73-110 Stargard
(POLSKA)
NIP: PL8520021260
Numer wpisu: 0000161977
REGON: 810571796
73 2490 0005 0000 4600 4376 7646: 73 2490 0005 0000 4600 4376 7646
SWIFT: SWIFT
Alior Bank S.A. O/Szczecin : Alior Bank S.A. O/Szczecin
Telefon komórkowy: 605 071 546
Odwiedź jeden z naszych sklepów
Jeśli sam chcesz odebrac zamówienie lub obejrzeć nasz asortyment, możesz to zrobić w jednym z wielu naszych sklepów. Sprawdz adresy i godziny dostaw, aby wybrać sklep, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.
Zobacz nasze sklepy