Jak zamówić towar do salonu?
1. Znajdź poszukiwany towar, sprawdź jego dostępność w wybranym salonie, następnie dodaj go do koszyka.
2. W procesie składania zamówienia wybierz sposób dostawy jako „Odbiór osobisty”, następnie wybierz odpowiedni salon.
3. Gdy towar będzie gotowy do odbioru, zostaniesz o tym poinformowany przez e-mail.
4. Zamówiony towar bedzie na Ciebie czekał w wybranym salonie przez 3 dni. Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz zamówionego sprzętu, wróci on z powrotem do naszego magazynu.
Wysyłając sprzęt do serwisu dołącz dokumenty
1. Karta gwarancyjna, jeśli narzędzie ma być naprawiane w ramach gwarancji
2. Kopia dokumentu zakupu: faktury VAT lub paragon
3. Dane kontaktowe: nazwisko, telefon, adres e-mail
4. Opis usterki
Do naprawy przyjmowane są tylko narzędzia wysłane na własny koszt.
Biuro obsługi klienta
Właściciel sklepu
Ottensten Polska Sp. z o.o.
Odwiedź jeden z naszych sklepów
Jeśli sam chcesz odebrac zamówienie lub obejrzeć nasz asortyment, możesz to zrobić w jednym z wielu naszych sklepów. Sprawdz adresy i godziny dostaw, aby wybrać sklep, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.
Zobacz nasze sklepy